Huset, katten, jobbet

Vi är inne i gråaste november och regnet ligger som en grå dimma utanför.
I går fyllde jag år och nu tänker jag att det är lagom att snart börja julpyssla.
 
Det var ett tag sedan jag fick till ett inlägg här. Av rubriken att döma har det hänt ett och annat som varit prio.
Jag känner att jag saknat fotandet så kanske att det blir lite mer av den varan framöver. I alla fall på helger och om ljuset tillåter det.
 
I Septemeber flyttade jag och sambon till vårt till radhus mitt mellan Göteborg och Alingsås.
Vi har bott in oss ett tag och trivs otroligt bra. Vi har en lagom liten trädgård som vit påtat runt i en del, till våren blir det ett rejält tag där och vi ska plantera perenner och snickra odlingslådor. Det ska bli otroligt spännande.
 
Förutom att flytta skaffade jag ett nytt jobb i början av sommaren och nu i höst har det dragit igång ordentligt.
Det är såklart alltid mycket i början men jag trivs även bra där. 
 
Förutom flytt och jobb skaffade jag och sambon en ny liten familjemedlem.
 
Frans heter vår fina lilla bonnkatt och han är nog kommuns mysigaste katt.
Det här med väckarklocka är överskattat nu för tiden.
 
Jag har så mycket roligt jag vill dela med mig av, så kanske hoppar jag in här emmellanåt och ger en lite update. Annars hitta ni mig på instagram :).
 
//Tina
 
 
Upp