Välkommen 2017

Ett nytt år är här och jag är sjukt taggad på att få se vad det har att erbjuda.
I mitt tidigare inlägg skrev jag lite om hur 2016 var och jag hoppas 2017 kommer bli lite annorlunda.
Mindre plugg och mer tid över till mig själv.
 
Gårdagen spenderas hos några goda vänner.
Det var knytis med trerätters och goda drycker.
En alldeles lagom kväll som hade allt jag kunde önska mig.
Vid tolvslaget bjöd grannarna på raketer och vi tände tomtebloss.
 
Svampsoppa till förrätt.
Huvudrätten var vi lite väl ivriga på så den blev tyvärr aldrig förevigad.
 
Jag hade glittrig topp från The People Shop.
 
Jag och min kära sambo stod för efterrätten.
En copy paste på en dessert jag åt i Helsingfors.
Yoghurtpannacotta med mynta och limemarinerade blåbär (självplockade i somras såklart) och rostad vit choklad.
 
Hoppas ni hade ett fint nyår och att 2017 blir awesome!
 
 
Allmänt | allt om kerstin, nyår | |
Upp