Helgbukett

Efter en förmiddag på klätterväggen så är vi sådär härligt möra i kroppen och myser runt här hemma i tofflor och tjocktröja.
Typiskt bra lördag.
 
I går begav jag mig till Floramor & Krukatös för att inhandla en liten helgbukett.
Jag har alltid så svårt att veta vad jag vill ha (vill ju helst ha alla blommor när jag hoppar in i en blomsteraffär).
Tummen upp för färdiga helgbuntar!
 
Kannan jag har som vas hittade jag på vår "hemmaloppis" förra helgen.
Den stod ensam och övergiven inne i ladugården och efter tre omgångar med diskmedel ser den ju nästan ut som ny.
 
 
Gillar verkligen dom här mjuka färgerna i buketten.
 
Har ni sett vad ekollonet gror? 
Jag har ett gäng ekollon i köket också och där börjar det komma yttepyttesmå blad.
 
Önskar er en fin helg.
 
 
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så fin

Svar: Ja visst är den, superfin :)
alltomkerstin.blogg.se

Upp