It's beginning to look a lot like Christmas

Julen närmar sig med stormsteg och det var inte förräns i går som jag köpte min första julklapp.
Dock har jag och min kära familj apat efter världens bästa påhitt. 
Vi kör med "Secret Santa".
Vi har alltså lottat vem man ska köpa julklapp till.
Superbra grej och man kan spara en slant eller skänka till välgörenhet (som typ musikhjälpen).
 
För att komma i riktig julstämning har jag pyntat loss med smågranar och apelsinskivor.
Ett av julinköpen för iår fick bli den här söta lilla bambin.
Sambon var inte helt övertygad när jag viftade med den på Rusta men jag måste nig säga att det är ett av julens bästa köp.
Göllig va?
 
 
Och den lilla mosskoppen tänder vi under uppsikt på mornarna när vi käkar frukost och dricker adventste.
 
Koppen är fyll med sand i botten för att hålla ljuset stadigt.
 
Hoppas ni inte stressar alldeles för mycket.
Glöm inte njuta av skumtomtarna å rödebetssalladen!
 
 
Allmänt | |
#1 - - Sandra:

Gud vilken smart idé med mosskoppen! Och secret santa-grejen var ju också en megaidé!

Svar: Tack! Naturen är himla användbar :).
alltomkerstin.blogg.se

Upp