Frostig morgon och andra advent

Det blev en snabbvisit till landet i helgen.
I går var det den finaste av helgmornar på länge.
Fem minus, solsken och frostigt.
Jag drog med mig spade och såg och gick på granjakt.
 
 
Snön var som små kristaller på granarna.
 
Väldigt tacksamt fotograferingsväder,
naturen är rätt så amazing ändå.
 
 
Jag fick med mig ett gäng smågranar hem och en lite större som vi har pyntat här hemma.
Det börjar dofta jul och på schemat för dagen står att baka pepparkakor.
Lite lagom söndag.
 
Andra ljuset är ju tänt också såklart.
 
På torsdag ska jag och ett härligt gäng styra kosan mot Helsingfors.
Det blir himla fint.
Har ni några braiga Helsingfors-tips så får ni mer än gärna dela med er.
 
 
Allmänt | Anemon, advent, allt om kerstin, frost | |
#1 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Det är så vackert med frost! :)

Svar: Jag kan inte annat än hålla med :)
alltomkerstin.blogg.se

#2 - - Helene:

Så fint med frost! Hoppas man får lite frost snart! :o

Svar: Ja visst är det vackert! :)
alltomkerstin.blogg.se

Upp