Stans minsta badrum

Raggsockor börjar bli mer regel än undtantag här. Kylan smyger sig på så sakta. 
Väldigt sakta.
Det är ju inte så man ramlar av stolen direkt.
 
Veckan som gått har gått.
Gått väldigt fort. Hoppsan hejsan och det var söndag ungefär.
I veckan har jag hunnit bli ett år äldre, lagat sushi och slagit mig blåmärkig  av klantighet.
Jodå, jag har både kicksparkat dörrkarmen (av misstag, jag var inte arg på den) och krockat in i för låga tak.
Men det är väl sånt som händer antar jag, och jag själv blir liksom inte förvånad av min klantförmåga längre, ni som känner mig väl har ju också vant er.
 
Födelsedag har jag också firat med tårta hela veckan ungefär. Väldans smarrigt.
 
För att fira tänkte jag visa er ytterligare en liten bit av vår lilla lägenhet. Nämligen vårt lilla badrum!
 
Det är en väldigt liten historia som i princip bara rymmer det allra viktigaste.
Sambons tandborste och sjutioelva av mina hudvårdsprodukter. 
Det allra viktigaste.
 
Jag råkar vara en liten hamster när det kommer till hudkrämer i alla möjliga blommiga dofter så ett såntdär skåp behövdes kan jag tala om.
 
 
Det är ju aningen litet men himlans lyxigt att det är helkaklat.
 
Golvärme finns det också, men det skadar ju inte att ha en egenvirkad trasmatta på golvet. Bästa saken att sätta fötterna på efter en alldeles för lång dusch.
 
Boxarna som även de rymmer en och annan hudkräm har jag köpt på IKEA för ett bra tag sedan. Doftljuset som heter Vinteräpple är en ny favorit och det finns på Lagerhaus. 
 
Jag tror bestämt att jag ska ta mig en såndär lite för lång dusch senare i kväll och bara dega. För det behöver man en grå söndag.
 
Till veckan önskar jag mig färre blåmärken och mer långa dushar.
Ska vi säga så?
 
/Tina
 
 
Allmänt | |
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

litet men ack så fint. Har med ett mini badrum inte lika vackert

Svar: Tack snälla! :)
alltomkerstin.blogg.se

#2 - - Ellinor Netsö:

Vilket mysigt badrum! Älskar när det är en färg i grunden så att man kan byta färg på detaljerna. Du ska absolut vara nöjd!
Grattis i efterskott! ;)

Svar: Tack vad snällt :)
alltomkerstin.blogg.se

#3 - - angelicasvarld.blogg.se:

Det vart ju super fint!!

Svar: Tack snälla! :)
alltomkerstin.blogg.se

Upp