På gatan där jag bor...

... där bor det också rådjuuuuur! Jo det är sant ;). Tog en liten promenad i kvarteret och blev väldans fascinerad när det stod ett rådjur med två kiddar och stirrade från potätelandet. Lantis som man är var jag ju tvungen att fota dom också! Så jag for upp med telefonen och knäppte av några bilder. Vet ni vad mamma rådjur gör då? Ställer sig och kissar såklart, mitt i potätelandet. Det var väl hennes sätt att säga vad hon tyckte om att jag tog kort mitt under kvällsmaten...
 
Idag har det blivit bullbak minsann! Det bästa med att baka bullar är ju ändå doften.. eller aa dom blev ju fantastiskt smarriga med måste jag säga ;)
 
 
 
Muuuuums! 
 
 
Var tvungen att ta en bild på mitt fina förkläde också, en present från mamma såklart!
Lägg märke till mina härligt varma babuschka-sockor, 99 pix för tre par, perfekt för kalla fötter ;).
 
 
 
 
Sorry...
 
 
Upp