Porträttåret 2018

Känner inte riktigt att jag vill lämna 2018 bakom mig riiiktigt än.
Jag tänkte att det vore på sin plats med en liten sammanfattning av porträttåret 2018.
Bloggandet har legat på hyllan av många anledningar, många roliga förändringar har helt enkelt gjort att tiden inte räckt till. Det betyder dock inte att jag inte vill visa er alla goa fina människor som fastnat på linsen under året som varit.
 
Vi börjar i januari då jag fotade våra fina vänner som snart skulle blir tre.
 
Underbara Fia.
 
Det blev vår och sommar. Dagen innan midsommarafton fotade jag min brors lilla familjg som snart skulle bli fyra.
 
Gullunge till brorson.
 
Och det dröjde inte länge innan dom blev just fyra.
 
 
En solig höstdag stod nästa fina familj på tur som också skulle få tillökning.
Glada miner bland koskit och solsken.
 
 
 
Den lilla tjejen som låg i magen i januari visade sig vara ett riktigt litet charmtroll
 
 
Sist men inte minst har vi gullet till brorsdotter.
 
Gladare onge får man leta efter.
 
//Tina
 
 
Upp