Ett färgkodat och fruset januari

Januari har passerat i en mestadels grå bölja.
Lite då och då har solen visat sig, till min absoluta stora glädje.
Men det känns som att det är något som saknas, inspirationen vill inte riktigt infinna sig.
Kanske beror det bristen på ljus de senaste månaderna eller så var 2017 ett väldans energitömmande år så lite återhämtning är på sin plats.
 
Januari gör gör ju sig ändå bäst i frost och tulpaner.
 
 
En helg åkter vi hem till landet och jag gick ut i skogen med min kamera.
Ispärlor i gräset, hur fint är inte det då?
 
Något jag inte haft så många bra tillfällen att göra är att testa mitt nya objektiv.
Men så för några veckor sedan fick jag chansen att göra just det, resultatet får ni se om ett tag.
 
Vi har firat en del födelsedagar också.
En av dom firades med smarrig Marängswisstårta.
 
Men mest av allt har jag försökt sortera, och städa ut 2017.
Färgkodade böcker kanske hjälper lite på traven, vem vet.
Om inte annat ser det ju lite festligt ut i alla fall.
 
 
Allmänt | allt om kerstin | |
#1 - - Britt Gabrielsson:

Mycket fina foton. Du är suverän. Vad månde det bliva med det nya objektivet!!
Du vet väl att Jojo Moyes har kommit ut med en ny bok - En andra chans -? Den kommer i mars tror jag. Jag har beställt den.
Något nytt sticke eller virke på g?
Kram

Svar: Tack Britt! Visste inte att hon hade n ny bok på gång, den får jag också beställa! :)Har ett litet projekt på gång men inget jag kan visa än :).

Kram!
alltomkerstin.blogg.se

Upp