Bland syrén och hundkex

På väg hem från jobbet plockade jag den här buketten.
Tänk att det typ var snö ute för en månad sen och nu levererar naturen första klassig njutning i form har bristande knoppar och ljusgröna små blad sprängfyllda av klorofyll.
Moder jord har gjort det igen och det är bara att tacka och ta emot.
 
Jag har haft några hektiska veckor på jobbet och nu är jag inne på sista veckan på mitt gamla jobb.
Det nya drar igång redan på måndag.
Men tills dess, ska jag njuta ordentligt av denna vårliga bukett.
 
 
#1 - - Britt Gabrielsson:

Hej!
Ja vilken härlig tid vi har nu..syrener är ju så vackra för att inte tala om doften.
Hoppas det gick bra med Glasmilen och kalvarna!!
Nu blir jag nyfiken, vad har du fått för nytt jobb?
Lycka till med det du ska ta dig an!
Kram!

Svar: Hej!Glasmilen gick så bra att vi vann alltihopa :).
Jag har fått ett nytt jobb i stan som jobbar med e-fakturering bland annat.
Gjorde första dagen idag och känns jättebra :).

Kram!
alltomkerstin.blogg.se

#2 - - Anonym:

Hej!
Grattis åh vad kul att ni vann. Magnus gick också med ett jobbargäng. Jag tror de blev femma, inte helt säker.
Kram

Svar: Det var riktigt roligt med promenad! :) Får nog göra om det nästa år!
alltomkerstin.blogg.se

Upp