I wish you a Merry Christmas!

Dan före dopparedan. Julgranen är klädd, klapparna inslagna och julskinkan griljerad. Nu tror jag äntligen julkänslan börjar krypa sig på och jag vet inte om det är för att Oldsbergs är lite skojfrisk på bingolotto eller om det var för att jag igår fick öppna första julklapparna. Jo jag och vänninorna hade lite julklappsspel igår. Det är ganska intressant. Dom annars dolda spelnerverna kommer fram och många onda disney-skratt blev det när någon tog ett paket från någon annan. Ja, ni vet ett sånt riktigt segerondskaskratt så man nästan blir lite rädd, men bara lite, okej lite halvmycket då. Jag lyckades norpa åt mig två paket innehållandes en cigarr och en ryggmassagemojäng. Kanske får be mannen massera axlarna med ryggmassagemojängen när jag blossar på cigarren vid tolvslaget på nyår. Ja tål helt klart att tänkas på. 
 
Jag gjorde ett besök på Gekås i fredags. Det var trevligt som alltid, man köper saker man behöver och saker man inte behöver och saker som man verkligen inte behöver. Men vad gör det när det är så billigt?
 
Imorgon är det ju julafton och om en vecka är det nyår. Jag tar ett liiiitet uppehåll då jag åker på skidsemester till alperna på fredag. Jadå, ni tror rätt. Här ska det firas nyår i de franska alperna. Och DÄR fick ni bli väldigt avundsjuka. Chansen att jag uppdaterar er på instagram är ganska stor, för ni har väl inte missat att man kan följa mig? alltomkerstin heter jag där :).
 
Så med en virkad tomte och en polkagris så önskar jag er en God Jul och ett Gott Nytt År!
 
 
 
Mönstret på tomten hittar du på Fröken Elsas virkblogg
 
 
Mönstret på polkagrisen hittar ni hos kungenomajkis
 
Allmänt, Virkat | DIY, allt om kerstin, alltomkerstin, chrochet, crochteing, garn, hekle, häkeln, virka, virkad polkagris, virkad tomte, virkblogg, virknål | |
#1 - - Anonym:

Detsamma till DIG :)

Upp