Höstfotografering

För några veckor sedan fick jag äran att föreviga den här lilla familjen på bild.
Till vår stora glädje valde solen att göra oss sällskap trots de utlovade regnmolnen.
Höstlöven var sådär lagom guldiga och familjen sådär lagom fin.
 
Glada var dom också. Lillkillen höll sig nöjd alldeles lagom länge för mig att hinna knäppa ett härligt gäng med höstfoton.
 
 
 
Gölligaste björnen i skogen.
 
Det börjar bli roligare och roligare att fota porträtt och jag lär mig mer för varje gång.
Nu står det på schemat att skaffa mig ett porträttobjektiv, förhoppningsvis rätt så snart.
 
Hoppas ni får en fin start på helgen!
 
 
#1 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tack snälla!
alltomkerstin.blogg.se

#2 - - Britt Gabrielsson:

Så underbart vackra foton. Du är super Tina!
Kram

Svar: tack!
alltomkerstin.blogg.se

Upp