Guldekar

Såhär i julplanerartider passar det ju fint att fundera på hu granen ska kläs.
Iår tänkte vi slå på stort och tränga in en stor gran i lägenheten. 
Förra årets minigran var inte stor nog. 
Jag har vart taggad sen September!
När vi var i Breda köpte vi fina papperstjärnor och igår fyndade jag julgransslinga på black week rea (spännande påhitt). 
 
MEN det viktigaste, jag ska såklart lägga lite tid och energi på egenpysslat pynt.
För någon månad sen plockade jag in nedfallna ekollon och ekollonhattar. Jag tänkte att det kunde vara oerhört festligt med guldekollon i granen.
Häromdan fick jag tummen ur och började me hjälp av limpistol limma ihop hattarna på ekollonen. 
Sen drog jag fram guldsprayen och vips! Guldekollon!
 
 
Även om de här inte växer på träd så kan man ju plocka dom på marken och gruldspraya dom.
Deal?
 
Så vad tror ni, hiss eller diss? 
 
 
 
Upp