Vårblomster och bröllopsfester

När vi var hemma hos mor och far i helgen för att gå på bröllop så passade jag på att norpa med mig lite äppelkvistar.
 
Sådär härligt knoppiga med lite ljusrosa stänk i sig.
Så himlans fint.
Det fick även bli lite liljekonvaljsletning, men de var sädår yttepyttesmå att jag fick nöja mig med lite förgätmigej och äppelkvistar.
 
Men det viktigaste av allt var såklart det stundande bröllopet för ett par goda vänner.
 
Jag sa det häromdan men msåte säga det igen, bröllop borde en gå på oftare för fy tusan vilka roliga fester.
Kärlekstårar, glada folk och klackarna i taket.
 
Klackarna jag hade på mig var från Swedish Hasbeens, supersköna klackisar det där.
 
Jag fick tyvärr inte till så många bilder på själva festlokalen vi höll till i. 
Tyder nog på att det var en rolig kväll.
Men ack så fint det var dekorerat med ljusslingor upphängda inne på logen och murgöna och tyll och annat mys.
 
 
Tårtorna hade de såklart bakat själva.
Supersmarriga.
 
Och så min klänning då. 
 
 
Slutsatsen.
Gick hem med träniningsverk i tårna,
tolkar som en lyckad kväll.
 
/Tina
 
 
#1 - - Victoria:

Så ljuvliga foton.

Svar: Tusen tack! :)
alltomkerstin.blogg.se

Upp