Blått nattduksbord

Tänkte passa på att bjuda på en liten glimt av sovrummet såhär en tisdagkväll. I sovrummet har vi ploppat in världens najsigaste säng. Har aldrig sovit så gott som i denna fantastiska säng.
Dock har jag haft lite problem med vad jag velat ha för nattduksbord. 
Men så bestämde jag mig i mellandagarna att mormors gamla nattduksbord skulle få sig en omgång färg och en ny knopp.
Och så blev det.
 
Färgen jag använt fick vi över när vi målade vår blåa lilla byrå. Tycker den är himlans fin.
 
 
Knoppen köpte jag på Indiska för ynka 40 kr.
Och då fick man två(!)
 
Och har ni sett den här lilla rackaren då? 
Hittade den i blomsteraffären runt hörnet.
Min lilla Iris.
Nu återstår bara en sak till. 
Att måla ett till likadant nattduksbord.
Men det är tusan i mig värt det!
 
/Tina
 
 
Upp