Ljuset

I dag kom snön igen. 
Hurra på det.
Kan inte tänka mig något mysigare just nu. När vi var ute innan knarrade det under fötterna och allt det gråa byttes ut mot ett ljust härligt instagramfilter helt i min smak. 
Jag om någon är nog lite ljusberoende. Går det för lång tid utan sol så blir jag lite grå och sur. Ljuset för med sig så mycket inspiration.
 
För tillfället ligger de flesta pysselprojekt lite på vänt. 
Jag håller på att klä om stolar till matsalbordet och har lyckats få ihop en, dom andra får helt enkelt vänta till energin faller på plats. Med tanke på ljusdosen så kanske det borde bli rätt så snart.
 
Jag har börjat virka på några minirutor som jag tänkt ska bli ett fodral till mina nya dator så småningom. Men även det tar sin lilla tid. 
 
Något jag ägnat lite extra tid åt denna veckan är att fota dessa fantastiska blommor.
Alltså, jag blir lika förundrad varje gång. 
 
Nu ska det snart lagas lite mat. Även där krävs det lite ljusterapi för att inspirationen ska komma. 
 
/Tina
 
 
Upp