Januari ur min mobil

Årets första månad är förbi.
Den bjöd på allt från solsken till snökaos och tulpanbuketter.
 
En tradition i Januari är ju såklar att dricka kaffe och blomsterpilla. 
Eller ja, det kan ju iallafall bli en tradition.
 
Januari bjöd på vinterskrud av den finaste sorten. Ett besök hem till landet resulterade i köldbiten vinterpromenad.
 
Visst blev det en del pysslat också. Min första egenstickade mössa blev färdig.
 
Såklart blev det lite annat stickat också. Men framförallt så började mina små ekar gro på riktigt.
 
Krispiga tulpaner fick göra mig sällskap.
En av mina absolut favoritbommor.
 
Vardagsrummet fick bekanta sig med en ny lampa. 
Bästa grejen när en kan loppisfynda hemma på föräldrarnas vind.
 
Väldans massa pysslande blev det. Jag har inte riktigt hunnit med mig själv och alla projekt.
När tiden och framförallt ljuset faller in ska här fotas för fullt, I promise.
 
Nu ser jag fram emot ett februari fylld av kuligheter och kanske ett och annat geléhjärta. 
 
/Tina
 
 
 
Upp