Hej Stockholm!

Så har jag landat på kökstolen efter en helg i Stockholm med tjejgänget. Vilken fantastiskt höstig helg vi haft. 
 
Det var en aningen trångt att tränga in sig sju tjejer in en tjugonånting kvadratmeter stor lägenhet. Men himlans mysigt ändå. På fredagen promenerade vi runt, åt mat och drack öl. 
 
På kvällen blev det bubbel i flera bemärkelser.
Bubbel i glasen = bubblande fniss.
 
Efter att har blåst upp madrasser och bäddat upp i princip varenda kvadratmeter la vi oss till kojs mätta på räksoppa och lakritsgodis.
 
Runtikring den lilla studentlyan finns det helt fantastikst fina miljöer där vi promenerade runt och plockade kastanjer och ekollon, eller vi kan väl säga att hela gänget hjälpte mig att plocka kastanjer och ekollon.
 
 
Kärleksförklaringar inristade i en björkstam. Lite så en blir varm om tårna.
 
Kastanjerna och ekollonen fick följa med hem till Göteborg.
 
Dedär ekollonen ska jag försöka med all min makt för att få dom att gro.
För de hade ju vart himla fint.
 
Vad gäller min pyssliga sida så får ni hålla tillgodo med naturbilder ett tag.
Har jag sagt att jag gillar hösten?
Tokgillar.
 
/Tina
 
 
Allmänt, Resor | allt om kerstin, alltomkerstin, höst, stockholm | |
Upp