Oktober genom min telefon

Så har man vinkat av oktober på perrongen och satt sig på novembertåget. För ni visste väl att November är årets bästa månad? Joho minsann, en viss dam fyller ju år om cirka sju dagar.
 
Men nog om årets viktigaste händelse. Jag tänkte sammanfatta en rasslande oktobermånad med lite bilder från min lite smått demolerade telefon. Men kamerna funkar ack så bra ändå. 
 
Jag plockade i princip alla färgglada löv jag kunde hitta och la på tork i diskstället efter att ha spolat av eventuella spår av hundkiss.
 
Jag köpte mig en riktig älskkappa från Vintagefabriken och myste under förra årets höstvirksprojekt.
 
Jag mumsade på hembakta bullar på Kanelbullens dag och virkade på årets höstvirksprojekt.
 
Oktober är en perfekt månad att norpa blommor från närmsta släkting och även för att plantera om små elefantbebisar.
 
Jag inhandlade finaste hortensian och gav mig på ett ganska så mislyckat torkförsök. (nya tag har redan påbörjats)
 
Jag virkade...
 
...och virkade lite till. Gick även på pumpkalas på Hötorget,
 
Jag lekter med ljung och tog mig en lång skogspromenad med diverse berusningsdrycker.
 
Hej då oktober, vi ses nästa år.
 
/Tina
 
Allmänt, Instagram | allt om kerstin, alltomkerstin, instagram | |
Upp