Vårigt värre

 
Finns det något vackrare än rosablommande träd och kvittrande fåglar? Våren är påväg med stormsteg och det gör inte så mycket att det regnade i dag för det betydde bara att kunde inviga min fina gula regnjacka. 
 
Jag som så många andra åkte på en riktigt dunderförkylning härom veckan som gjorde att jag låg deckad i flera dagar. Snorfabriken gjorde nog åt säkert 40 pappersnäsdukspaket. Är fantastiskt glad att det äntligen börjar gå över så jag kan känna doften av våren. 
 
 
 
I helgen fick jag besök av ingen mindre än mina kära föräldrar och min farmor. Det var väldans trevligt. Mycket skratt och mat. Vi hann med lite allt möjligt i både Canterbury och London. Chokladcafé, Afternoon tea, London eye, museum, liiiite solsken och annat smått och gott.
 
 
 
Det var en liten uppdatering. Jag har varken haft ork eller tid att sticka någon virknål i något garnnystan så vid första bästa tillfälle vet ni vad jag gör. Kanske typ efter lunch. Eller så fort jag tvättat klart den där tvätten. Eller kanske så fort jag skrivit klart detta...
 
Och en sak till. Märker ni kanske något annorlunda med bloggen? Det är så att jag tänkte det var dags för lite förnyelse här. Hoppas ni gillar det :).
 
Ha det fint!
/Tina
Allmänt | allt om kerstin, alltomkerstin, vår | |
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Fina bilder!

Upp