Bollhalsband och hårrosetter

Det här med accessoarer. Jag tror jag tycker det är lite för roligt. Speciellt när man kan virka sina egna. Bolliga halsband är något jag snöat in på tillfället. Fick idén från härliga Johanna i Kulla.
Så nu har jag två bolliga halsband.
Känner jag mig själv rätt tror jag nog att det säkerligen kan bli fler.
Typ fem till.
Sen har jag ju en liten fin kollektion av hårrosetter också som säkerligen kommer att utvidgas i vår. För hur najsigt är det inte att piffa upp en grå tischa med bollhalsband och en rosa rosett i håret? 
 
I förra helgen besökte jag ju min fina kille i Norge. Jodå vi har allt planerat våra liv väldans bra. Jag plugga i England när han gör examensarbete i Norge. Det var ju klart lite kallare i Norge så fick klä på mig vinterkappan igen men det gjorde inte så mycket när man fick gå på mysiga promenader vid fjorden och plocka tussilagosar och vitsippor.
Har jag sagt att jag är lite smått galen i blommor?
Galen.
 
 
 
Som en blå fin matta.
 
Ha det fint!
/Tina
 
Allmänt, Virkat | Virkat, allt om kerstin, alltomkerstin, virkad hårrosett, virkat halsband | |
Upp