Kaninen Iris

 
 
I väntan på nytt garn och nya projekt virkade jag en liten kanin. Jag hade lite problem att döpa kaninen men som i varje desperat stund så tog jag till google. Googlade på kaninnamn och fick upp en sida som heter kaninsajten. Där fanns det ofantligt många kaninnamn så det var bara att välja och vraka :). Det fick bli Iris. Som blomman. Jag tror Iris gillar blommor, speciellt i öronen. Jag tycker också om blommor, men det hade nog sett lite roligt ut om jag gick runt med blommor i öronen. Så dom får stå kvar i vasen :).
 
Mönstret som är på engelska är väldigt lätt att följa kommer från Stephanie Jessica Lau. Prova det. Och använd Tilda-garn och virknål 3 om du vill att den ska se ut som Iris :). 
 
Jag önskar er en fin söndag :)
 
 
Allmänt, Virkat | DIY, Virkat, allt om kerstin, alltomkerstin, crochet bunny, crochteing, garn, gör det själv, handgjort, hekle, häkeln, tilda-garn, virka, virkad kanin, virkblogg, virknål | |
#1 - - Victoria:

Iris blev otroligt söt :)

Svar: Tack snälla du :)
alltomkerstin.blogg.se

#2 - - Annika:

Söt :)

Svar: Tack Annika :)
alltomkerstin.blogg.se

Upp