Virkprojektskasse

 
 
 
Jag har ett litet problem. Fast nu är det inget problem längre för jag har ju löst problemet. Men jag hade ett problem. Nämligen att jag hade inget bra ställe att lägga mina virkprojekt i. Problemet uppstod främst när jag skulle ta med mig min virkning någonstans. MIna fina projekt blev då nedstoppade i diverse plastpåsar och det ör ju inte så roligt. Så vips gjorde jag ett besök på panduro och kom hem med tre härliga tygbitar. Och vips så sydde jag ihop det till en virkprojektskasse. Jag blev såå nöjd med resultatet och är såå glad i tygerna att jag starkt funderar på om jag inte ska sova med kassen. Men det hade ju varit lite konstigt.
Tygbitarna är från tygsortimentet Tilda som man då finner på panduro :). Nu kliar det lite i fingrarna va? ;)
 
Sen tänkte jag bjuda på ett litet filmtips så här på söndagskvällen. About time heter filmen och jag såg den i går tillsammans med min virkning. Filmen var riktigt bra och lagom gråitg, allt vad jag begär från en film.
Ha en forsatt fin söndagskväll hörni! :)
 
Allmänt, Sytt | DIY, allt om kerstin, alltomkerstin, gör det själv, handgjort, handmade, panduro, sytt, tildatyg, tygkasse, virkprojektskasse | |
Upp