En tillbakablick

Tjenare! Rosorna lever än för er som undrar. Idag har det blivit analysskrivande för hela slanten. Ack så tröttsamt. Så för att pigga upp resten av dagen så hängde jag upp julstjärnan i fönstret när jag kom hem. Mysigt blev det. Min julstjärna är sådär stor så den täcker heeeeela fönstret, så ingen ska missa att det är jul liksom. 
 
Vad gör jag annars då? Jo jag sitter här och virkar på mina julklappar och tänker tillbaka lite på vad jag gjorde i somras. Det blev en hel del virkande då och jag tänkte bjuda på ett smakprov :).
 
 
Ett par söta lila converseskor size baby. Jopp! Mönstret har jag helt tappat bort men kan ju säga som så att om någon i min närhet tänkt skaffa barn den närmaste framtiden så får man räkna med att man kommer få ett par söta converseskor ;).
Allmänt, Virkat | DIY, Virkat, allt om kerstin, alltomkerstin, chrochet, garn, tilda-garn, virka, virkade converse, virkblogg | |
#1 - - Skoägaren:

Menar du att det är dags för mig nu!? ;)

Svar: Ja det kanske är något du ska fundera på ;)
alltomkerstin.blogg.se

Upp